Parteneriatul şcoală - familie: de la pasivitate la implicare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1018 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-09 18:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.265 (28)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
SM ISO690:2012
CHEIANU-ANDREI, Diana, GORAŞ-POSTICĂ, Viorica, BEZEDE, Rima. Parteneriatul şcoală - familie: de la pasivitate la implicare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2010, nr. 6(64), pp. 32-35. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 6(64) / 2010 / ISSN 1810-6455

Parteneriatul şcoală - familie: de la pasivitate la implicare
CZU: 37.018.265

Pag. 32-35

Cheianu-Andrei Diana1, Goraş-Postică Viorica2, Bezede Rima2
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Centrul Educaţional Pro Didactica
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013