Abordarea psihopedagogică a formării premiselor citit-scrisului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
569 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 13:54
SM ISO690:2012
SAVVA, Marianna. Abordarea psihopedagogică a formării premiselor citit-scrisului. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe socioumanistice, 8 august 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP al Universității de Stat din Moldova, 2014, Vol.2, SSU, pp. 134-137. ISBN 978-9975-71-420-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
Vol.2, SSU, 2014
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe socioumanistice"
Chișinău, Moldova, 8 august 2014

Abordarea psihopedagogică a formării premiselor citit-scrisului


Pag. 134-137

Savva Marianna
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 6 ianuarie 2019


Rezumat

This article introduces the concept of reading and writing in the opinion of several authors. It reveals the importance of training the premises of reading and writing, as these processes are rather important for later school activities. These two intellectual acquisitions, reading and writing, help discover the underlying properties of other school subjects which ensure the future success of school. Therefore, young schoolchildren who are not proficient enought in the acts of reading and writing are prone to failures and other disciplines.