Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
655 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-22 14:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.137.2:658.3(478-29) (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Relații umane în întreprindere. Management de personal (34) |
SM ISO690:2012 BABENCO, Elena. Instrumentele de evaluare a competitivității întreprinderilor producătoare de vinuri în UTA Găgăuzia. In: Economica, 2018, nr. 4(106), pp. 51-59. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 4(106) / 2018 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.137.2:658.3(478-29) | ||||||
JEL: M10. | ||||||
Pag. 51-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol scoate în evidență con-ținutul categoriei economice de „competitivi-tate”. Este important să se poată stabili nive-lul de competitivitate al întreprinderii. Acesta este un instrument necesar pentru evaluarea eficienței activităților economice ale întreprin-derilor producătoare de vin din UTA Găgă-uzia. Nivelul competitivității se bazează pe calcularea coeficienților de eficiență opera-țională și poziționarea strategică folosind o metodologie specifică. Fiecare dintre acești indicatori se obțin în urma analizei datelor din cadrul situațiilor financiare ale întreprin-derilor studiate. |
||||||
Cuvinte-cheie competitivitate, coeficient, întreprinderi producătoare de vin. |
||||||
|