Evoluţia pieţei de publicitate din Republica Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
886 62
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 20:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
659.13/.16:347.77(478) (1)
Publicitate. Reclamă (175)
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1290)
SM ISO690:2012
GRIGORAŞ, Maria. Evoluţia pieţei de publicitate din Republica Moldova. In: Economica, 2018, nr. 4(106), pp. 20-40. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 4(106) / 2018 / ISSN 1810-9136

Evoluţia pieţei de publicitate din Republica Moldova

Evolution of the Advertising Market in the Republic of Moldova

CZU: 659.13/.16:347.77(478)
JEL: L81, L82, M31, M37, M38.

Pag. 20-40

Grigoraş Maria
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2019


Rezumat

Piaţa publicității autohtone este destul de fragmentată, dar cu un bogat potenţial de creştere rapidă. De aceea, ea a şi atras atenţia operatorilor proveniți prin intermediul acestei filiere. Totuşi, există nişte impedimente legislative, care retardează elaborarea strate-giilor de durată ale acestui domeniu. Realizarea acestui studiu a implicat folosirea unor metode calitative, analiza se-cundară a documentelor oficiale relevante. Analiza de tip desk-research (analiză non-exhaustivă) a cuprins: legislaţia din domeniul mass-media, statistici oficiale ce țin de mass-media, grila de programe pentru televiziuni, structura site-urilor/portalurilor.

The domestic advertising market is fairly fragmented, but with a rapid growth potential. That is why it drew the attention of the operators in this branch. However, there are some legislative impediments that delay the development of long-term strategies for this sector.
This study involved the use of qualitative methods, the secondary analysis of the rele-vant official documents. The desk-research analysis (non-exhaustive analysis) included: mass-media legislation, official media statis-tics, television grid, site/portal structure.

Cuvinte-cheie
piaţa publicității autoh-tone, canal media, monitori-zare, publicitate outdoor, reţele de socializare.,

analiză, W,

s, O, T, audit, rating

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Grigoraş, M.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Agrară de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro,en'>Evoluţia pieţei de publicitate din Republica Moldova</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2018</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-9136</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>piaţa publicității autoh-tone</subject>
<subject>analiză</subject>
<subject>s</subject>
<subject>W</subject>
<subject>O</subject>
<subject>T</subject>
<subject>canal media</subject>
<subject>monitori-zare</subject>
<subject>audit</subject>
<subject>rating</subject>
<subject>publicitate outdoor</subject>
<subject>reţele de socializare.</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>659.13/.16:347.77(478)</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2018-12-31</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Piaţa publicității autohtone este destul de fragmentată, dar cu un bogat potenţial de creştere rapidă. De aceea, ea a şi atras atenţia operatorilor proveniți prin intermediul acestei filiere. Totuşi, există nişte impedimente legislative, care retardează elaborarea strate-giilor de durată ale acestui domeniu. Realizarea acestui studiu a implicat folosirea unor metode calitative, analiza se-cundară a documentelor oficiale relevante. Analiza de tip desk-research (analiză non-exhaustivă) a cuprins: legislaţia din domeniul mass-media, statistici oficiale ce țin de mass-media, grila de programe pentru televiziuni, structura site-urilor/portalurilor.</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The domestic advertising market is fairly fragmented, but with a rapid growth potential. That is why it drew the attention of the operators in this branch. However, there are some legislative impediments that delay the development of long-term strategies for this sector.<br />This study involved the use of qualitative methods, the secondary analysis of the rele-vant official documents. The desk-research analysis (non-exhaustive analysis) included: mass-media legislation, official media statis-tics, television grid, site/portal structure.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>