Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
886 62 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 20:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.13/.16:347.77(478) (1) |
Publicitate. Reclamă (175) |
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1290) |
SM ISO690:2012 GRIGORAŞ, Maria. Evoluţia pieţei de publicitate din Republica Moldova. In: Economica, 2018, nr. 4(106), pp. 20-40. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 4(106) / 2018 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 659.13/.16:347.77(478) | ||||||
JEL: L81, L82, M31, M37, M38. | ||||||
Pag. 20-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Piaţa publicității autohtone este destul de fragmentată, dar cu un bogat potenţial de creştere rapidă. De aceea, ea a şi atras atenţia operatorilor proveniți prin intermediul acestei filiere. Totuşi, există nişte impedimente legislative, care retardează elaborarea strate-giilor de durată ale acestui domeniu. Realizarea acestui studiu a implicat folosirea unor metode calitative, analiza se-cundară a documentelor oficiale relevante. Analiza de tip desk-research (analiză non-exhaustivă) a cuprins: legislaţia din domeniul mass-media, statistici oficiale ce țin de mass-media, grila de programe pentru televiziuni, structura site-urilor/portalurilor. |
||||||
Cuvinte-cheie piaţa publicității autoh-tone, canal media, monitori-zare, publicitate outdoor, reţele de socializare., analiză, W, s, O, T, audit, rating |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Grigoraş, M.</creatorName> <affiliation>Universitatea Agrară de Stat din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro,en'>Evoluţia pieţei de publicitate din Republica Moldova</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-9136</relatedIdentifier> <subjects> <subject>piaţa publicității autoh-tone</subject> <subject>analiză</subject> <subject>s</subject> <subject>W</subject> <subject>O</subject> <subject>T</subject> <subject>canal media</subject> <subject>monitori-zare</subject> <subject>audit</subject> <subject>rating</subject> <subject>publicitate outdoor</subject> <subject>reţele de socializare.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>659.13/.16:347.77(478)</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018-12-31</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Piaţa publicității autohtone este destul de fragmentată, dar cu un bogat potenţial de creştere rapidă. De aceea, ea a şi atras atenţia operatorilor proveniți prin intermediul acestei filiere. Totuşi, există nişte impedimente legislative, care retardează elaborarea strate-giilor de durată ale acestui domeniu. Realizarea acestui studiu a implicat folosirea unor metode calitative, analiza se-cundară a documentelor oficiale relevante. Analiza de tip desk-research (analiză non-exhaustivă) a cuprins: legislaţia din domeniul mass-media, statistici oficiale ce țin de mass-media, grila de programe pentru televiziuni, structura site-urilor/portalurilor.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The domestic advertising market is fairly fragmented, but with a rapid growth potential. That is why it drew the attention of the operators in this branch. However, there are some legislative impediments that delay the development of long-term strategies for this sector.<br />This study involved the use of qualitative methods, the secondary analysis of the rele-vant official documents. The desk-research analysis (non-exhaustive analysis) included: mass-media legislation, official media statis-tics, television grid, site/portal structure.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>