Evoluţia pieţei de publicitate din Republica Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
884 61
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 09:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
659.13/.16:347.77(478) (1)
Publicitate. Reclamă (175)
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1290)
SM ISO690:2012
GRIGORAŞ, Maria. Evoluţia pieţei de publicitate din Republica Moldova. In: Economica, 2018, nr. 4(106), pp. 20-40. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 4(106) / 2018 / ISSN 1810-9136

Evoluţia pieţei de publicitate din Republica Moldova

Evolution of the Advertising Market in the Republic of Moldova

CZU: 659.13/.16:347.77(478)
JEL: L81, L82, M31, M37, M38.

Pag. 20-40

Grigoraş Maria
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2019


Rezumat

Piaţa publicității autohtone este destul de fragmentată, dar cu un bogat potenţial de creştere rapidă. De aceea, ea a şi atras atenţia operatorilor proveniți prin intermediul acestei filiere. Totuşi, există nişte impedimente legislative, care retardează elaborarea strate-giilor de durată ale acestui domeniu. Realizarea acestui studiu a implicat folosirea unor metode calitative, analiza se-cundară a documentelor oficiale relevante. Analiza de tip desk-research (analiză non-exhaustivă) a cuprins: legislaţia din domeniul mass-media, statistici oficiale ce țin de mass-media, grila de programe pentru televiziuni, structura site-urilor/portalurilor.

The domestic advertising market is fairly fragmented, but with a rapid growth potential. That is why it drew the attention of the operators in this branch. However, there are some legislative impediments that delay the development of long-term strategies for this sector.
This study involved the use of qualitative methods, the secondary analysis of the rele-vant official documents. The desk-research analysis (non-exhaustive analysis) included: mass-media legislation, official media statis-tics, television grid, site/portal structure.

Cuvinte-cheie
piaţa publicității autoh-tone, canal media, monitori-zare, publicitate outdoor, reţele de socializare.,

analiză, W,

s, O, T, audit, rating

Cerif XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'>
<cfResPubl>
<cfResPublId>ibn-ResPubl-70229</cfResPublId>
<cfResPublDate>2018-12-31</cfResPublDate>
<cfVol>106</cfVol>
<cfIssue>4</cfIssue>
<cfStartPage>20</cfStartPage>
<cfISSN>1810-9136</cfISSN>
<cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/70229</cfURI>
<cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Evoluţia pieţei de publicitate din Republica Moldova</cfTitle>
<cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>piaţa publicității autoh-tone; analiză; s; W; O; T; canal media; monitori-zare; audit; rating; publicitate outdoor; reţele de socializare.</cfKeyw>
<cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Piaţa publicității autohtone este destul de fragmentată, dar cu un bogat potenţial de creştere rapidă. De aceea, ea a şi atras atenţia operatorilor proveniți prin intermediul acestei filiere. Totuşi, există nişte impedimente legislative, care retardează elaborarea strate-giilor de durată ale acestui domeniu. Realizarea acestui studiu a implicat folosirea unor metode calitative, analiza se-cundară a documentelor oficiale relevante. Analiza de tip desk-research (analiză non-exhaustivă) a cuprins: legislaţia din domeniul mass-media, statistici oficiale ce țin de mass-media, grila de programe pentru televiziuni, structura site-urilor/portalurilor.</p></cfAbstr>
<cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>The domestic advertising market is fairly fragmented, but with a rapid growth potential. That is why it drew the attention of the operators in this branch. However, there are some legislative impediments that delay the development of long-term strategies for this sector.<br />This study involved the use of qualitative methods, the secondary analysis of the rele-vant official documents. The desk-research analysis (non-exhaustive analysis) included: mass-media legislation, official media statis-tics, television grid, site/portal structure.</p></cfAbstr>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2018-12-31T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId>
<cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2018-12-31T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-19708</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2018-12-31T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
</cfResPubl>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-19708</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-19708-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2018-12-31T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Grigoraş</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Maria</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
</CERIF>