Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
884 61 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 09:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.13/.16:347.77(478) (1) |
Publicitate. Reclamă (175) |
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1290) |
SM ISO690:2012 GRIGORAŞ, Maria. Evoluţia pieţei de publicitate din Republica Moldova. In: Economica, 2018, nr. 4(106), pp. 20-40. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 4(106) / 2018 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 659.13/.16:347.77(478) | ||||||
JEL: L81, L82, M31, M37, M38. | ||||||
Pag. 20-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Piaţa publicității autohtone este destul de fragmentată, dar cu un bogat potenţial de creştere rapidă. De aceea, ea a şi atras atenţia operatorilor proveniți prin intermediul acestei filiere. Totuşi, există nişte impedimente legislative, care retardează elaborarea strate-giilor de durată ale acestui domeniu. Realizarea acestui studiu a implicat folosirea unor metode calitative, analiza se-cundară a documentelor oficiale relevante. Analiza de tip desk-research (analiză non-exhaustivă) a cuprins: legislaţia din domeniul mass-media, statistici oficiale ce țin de mass-media, grila de programe pentru televiziuni, structura site-urilor/portalurilor. |
||||||
Cuvinte-cheie piaţa publicității autoh-tone, canal media, monitori-zare, publicitate outdoor, reţele de socializare., analiză, W, s, O, T, audit, rating |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-70229</cfResPublId> <cfResPublDate>2018-12-31</cfResPublDate> <cfVol>106</cfVol> <cfIssue>4</cfIssue> <cfStartPage>20</cfStartPage> <cfISSN>1810-9136</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/70229</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Evoluţia pieţei de publicitate din Republica Moldova</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>piaţa publicității autoh-tone; analiză; s; W; O; T; canal media; monitori-zare; audit; rating; publicitate outdoor; reţele de socializare.</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Piaţa publicității autohtone este destul de fragmentată, dar cu un bogat potenţial de creştere rapidă. De aceea, ea a şi atras atenţia operatorilor proveniți prin intermediul acestei filiere. Totuşi, există nişte impedimente legislative, care retardează elaborarea strate-giilor de durată ale acestui domeniu. Realizarea acestui studiu a implicat folosirea unor metode calitative, analiza se-cundară a documentelor oficiale relevante. Analiza de tip desk-research (analiză non-exhaustivă) a cuprins: legislaţia din domeniul mass-media, statistici oficiale ce țin de mass-media, grila de programe pentru televiziuni, structura site-urilor/portalurilor.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>The domestic advertising market is fairly fragmented, but with a rapid growth potential. That is why it drew the attention of the operators in this branch. However, there are some legislative impediments that delay the development of long-term strategies for this sector.<br />This study involved the use of qualitative methods, the secondary analysis of the rele-vant official documents. The desk-research analysis (non-exhaustive analysis) included: mass-media legislation, official media statis-tics, television grid, site/portal structure.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018-12-31T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018-12-31T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-19708</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018-12-31T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-19708</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-19708-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018-12-31T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Grigoraş</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Maria</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>