On-line platform for dissemination of the information on psychological assistance in the development of creativity of disabled persons
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
916 5
Ultima descărcare din IBN:
2021-11-16 16:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1.015.3 (27)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599)
SM ISO690:2012
FURDUI, Emilia. On-line platform for dissemination of the information on psychological assistance in the development of creativity of disabled persons. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 3(59), pp. 39-42. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470

On-line platform for dissemination of the information on psychological assistance in the development of creativity of disabled persons

CZU: 376.1.015.3

Pag. 39-42

Furdui Emilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2019


Rezumat

This paper presents general views on the creation and development of an on-line platform project meant to bring to the fore the common results, obtained by the Sector team Psychological Assistance in Education, in the research on “Epistemology and Praxiology of the Psychological Assistance of Lifelong Learning” (EPPALL).  In relation to the individual objective “Selection of topics for the platform of validation and dissemination of results on psychological assistance in developing the creativity in people with special needs in the context of EPPALL”, the article presents information on the concept, structure and mechanism of functionality of an on-line platform and identifies the directions of the further actions, as well as some implementation instructions. At the same time, we tried to reveal some results of the research experiment, carried out to determine the psychosocial factors, faced by the subjects with some special needs, regarding the cultivation of creativity

Lucrarea dată reprezintă viziuni generale privind crearea şi dezvoltarea unui proiect de platformă on-line pentru a aduce în prim-plan rezultatele obţinute de echipa Sectorului Asistenţă psihologică în educaţie în cadrul proiectului „Epistemologia şi praxiologia asistenţei psihologice a învăţării pe tot parcursul vieţii” (ÎPTPV).  În raport cu obiectivul individual "Selectarea subiectelor pentru platforma de validare şi diseminare a rezultatelor privind asistenţa psihologică în dezvoltarea creativităţii persoanelor cu dizabilităţi în contextul ÎPTPV”, în articol sunt prezentate informaţii privind conceptul, structura şi mecanismul funcţionalităţii platformei on-line; identificate direcţiile de acţiune, precum şi unele instrucţiuni de implementare a acesteia. De asemenea, sunt expuse unele rezultate obţinute în urma realizării experimentului de cercetare, desemnat să determine factorii psihosociali cu care se confruntă subiecţii cu anumite nevoi speciale privind cultivarea creativităţii.

Cuvinte-cheie
on-line platform, informational space, validation and dissemination, psychological assistance, subjects with special needs., creativity,

platformă on-line, spaţiu informaţional, validare și diseminare, creativitate, asistenţă psihologică, subiecţi cu nevoi speciale