Implementarea instrumentelor digitale în demersul de predare-învăţare-evaluare a limbii engleze
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
991 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-18 14:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:004 (32)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103)
SM ISO690:2012
VICOL, Nelu, CEBAN, Nelea. Implementarea instrumentelor digitale în demersul de predare-învăţare-evaluare a limbii engleze. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 3(59), pp. 7-12. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470

Implementarea instrumentelor digitale în demersul de predare-învăţare-evaluare a limbii engleze

Implementing online tools in english language teaching-learning-assessment process

CZU: 37.016.046:004

Pag. 7-12

Vicol Nelu1, Ceban Nelea2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Liceul Teoretic „George Coșbuc”, mun. Bălți
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2019


Rezumat

Utilizarea instrumentelor digitale influenţează în mod semnificativ procesul de predare și modul în care elevii interacţionează și activează în cadrul lecţiilor. Această evoluţie ascendentă și dezvoltare perpetuă a tehnologiilor moderne a oferit o oportunitate eficientă în explorarea noului model didactic. Prin urmare, resursele multimedia și software-ul educaţional ocupă un rol important în procesul de predare-învăţare-evaluare a limbii engleze. Prezentul articol accentuează necesitatea utilizării instrumentelor digitale în procesul de predare-învăţare-evaluare a limbii engleze, în scopul dezvoltării competenţelor de comunicare a elevilor și, de asemenea, evidenţiază avantajele și limitele aplicării acestora în procesul educaţional.

The use of digital tools influences a lot the process of teaching and the way pupils interact and work during the lessons. This rapid rising and perpetual development of modern technology has offered a better pattern to explore the new teaching model. As a result, multimedia and educational software play a very important role in the process of English language teaching, learning and evaluation. This article tries to emphasize the necessity of using digital tools in English teaching, learning and evaluation process for the development of students’ communicative competences and also brings out the advantages and limitations faced by using them in the educational process.

Cuvinte-cheie
predare, instrumente digitale, limite, multimedia, strategii, tehnologie, competenţe comunicative, software educaţional., învăţare, evaluare, avantaje,

teaching, learning, evaluation, digital tools, advantages, limitations, multimedia, Strategies, technology, communicative competences, educational software