Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
991 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-18 14:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:004 (32) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103) |
SM ISO690:2012 VICOL, Nelu, CEBAN, Nelea. Implementarea instrumentelor digitale în demersul de predare-învăţare-evaluare a limbii engleze. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 3(59), pp. 7-12. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||
Numărul 3(59) / 2018 / ISSN 1811-5470 | |||||
|
|||||
CZU: 37.016.046:004 | |||||
Pag. 7-12 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Utilizarea instrumentelor digitale influenţează în mod semnificativ procesul de predare și modul în care elevii interacţionează și activează în cadrul lecţiilor. Această evoluţie ascendentă și dezvoltare perpetuă a tehnologiilor moderne a oferit o oportunitate eficientă în explorarea noului model didactic. Prin urmare, resursele multimedia și software-ul educaţional ocupă un rol important în procesul de predare-învăţare-evaluare a limbii engleze. Prezentul articol accentuează necesitatea utilizării instrumentelor digitale în procesul de predare-învăţare-evaluare a limbii engleze, în scopul dezvoltării competenţelor de comunicare a elevilor și, de asemenea, evidenţiază avantajele și limitele aplicării acestora în procesul educaţional. |
|||||
Cuvinte-cheie predare, instrumente digitale, limite, multimedia, strategii, tehnologie, competenţe comunicative, software educaţional., învăţare, evaluare, avantaje, teaching, learning, evaluation, digital tools, advantages, limitations, multimedia, Strategies, technology, communicative competences, educational software |
|||||
|