Managementul calităţii-concepte şi principii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1649 305
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 21:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.6:334.722.8 (1)
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (976)
SM ISO690:2012
CERNAVCA, Olesea, ŢURCANU, Gheorghe. Managementul calităţii-concepte şi principii. In: Integrarea economică Europeană, 25-26 martie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Studii Europene din Moldova, 2016, pp. 27-36. ISBN 978-9975-3147-1-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrarea economică Europeană 2016
Conferința "Integrarea economică Europeană"
Chișinău, Moldova, 25-26 martie 2016

Managementul calităţii-concepte şi principii

CZU: 005.6:334.722.8

Pag. 27-36

Cernavca Olesea, Ţurcanu Gheorghe
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2019


Rezumat

There are many precepts of quality. This article includes concern for data quality in the work of scholars, from antiquity, from the Middle Ages and up to nowadays. Experience is considered a national company , which in our opinion should focus both on classical approaches on quality and on the principles of TQM and ISO . Thus, it will be more competitive nationally and internationally.

Există o multitudine de precepte pentru ceea ce înseamnă calitate. Articolul dat include date privind preocuparea pentru calitate în lucrările unor savanţi, începând cu antichitatea, evul mediu şi finalizând cu zilele noastre. Este analizată experienţa unei companii naţionale, care după părerea noastră, trebuie să pună accent atât pe abordările clasice privind calitatea, cât şi pe principiile TQM şi ISO. Astfel, aceasta va fi mult mai competitivă pe plan naţional cât şi internaţional.