Rolul jocului didactic în procesul predării - învățării limbii române în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
824 59
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 19:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13.02 (2)
Educație (14272)
SM ISO690:2012
STAMAT, Nina, IANIOGLO, Maria. Rolul jocului didactic în procesul predării - învățării limbii române în clasele primare. In: Научно-образовательное пространство:: реалии и перспективы повышения качества образования, Ed. 1, 30 martie 2018, Comrat. Комрат: Tipografia "A & V Poligraf", 2018, Ediția 1, pp. 37-41. ISBN 978-9975-83-068-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Научно-образовательное пространство:
Ediția 1, 2018
Conferința "Научно-образовательное пространство:"
1, Comrat, Moldova, 30 martie 2018

Rolul jocului didactic în procesul predării - învățării limbii române în clasele primare

CZU: 371.13.02

Pag. 37-41

Stamat Nina, Ianioglo Maria
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2019


Rezumat

The Article is devoted to the main goal of a modern teacher: how to maintain the children’s interest in  Romanian language having addition of  mental сapacity in the lessons, how to stimulate the children to independent acquisition of knowledge. Different didactic games and plays at the lessons can help in it which need to be used as a starting point for the beginning and development of curiosity, deep cognitive interest and development of the сhild’s speech.

Cuvinte-cheie
Didactic game, teaching-learning process, knowledge, Romanian language, education, cognitive interest, primary cycle,

instructive-educational side, efficient instrument