Dezvoltarea personalității școlarului mic educat în diferite medii sociale de viață
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1245 113
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 00:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.923.2 (202)
Psihologie (3396)
SM ISO690:2012
RACU, Igor, CAZAN, Laura. Dezvoltarea personalității școlarului mic educat în diferite medii sociale de viață. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 4(53), pp. 25-40. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 4(53) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Dezvoltarea personalității școlarului mic educat în diferite medii sociale de viață

Personality development of primary school children from different social environments

CZU: 159.923.2

Pag. 25-40

Racu Igor1, Cazan Laura2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Centrul Școlar de Educație Incluzivă din Suceava
 
 
Disponibil în IBN: 30 decembrie 2018


Rezumat

În acest articol prezentăm rezultatele unei cercetări teoretico experimentale privind problema dezvoltării personalității la vârsta școlară mică. Au fost realizate experimentul de constatare, experimentul formativ și experimentul de control. Au fost constate diferențe în dezvoltarea personalității elevului mic în funcție de a) mediile sociale diferite de viață (familii complete, familii incomplete); b) mediul de trai (mediul urban și mediul rural); c) de gen (băieți și fete). În experimentul formativ a fost demonstrată posibilitatea de dezvoltare a personalității în condiții experimentale.

The article presents the results of theoretic and experimental research on the problem of personality development in primary school children. Constatative, formative and control experiments were realized. The difference in personality development in primary school children according to the different social environment (complete and incomplete families), the living environment (urban and rural), and gender (boys and girls) were established. In the formative experiment, the possibility of personality development was demonstrated.

Cuvinte-cheie
personalitate, dezvoltare, trasături de personalitate.,

elevul mic