Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1245 113 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 00:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923.2 (202) |
Psihologie (3396) |
SM ISO690:2012 RACU, Igor, CAZAN, Laura. Dezvoltarea personalității școlarului mic educat în diferite medii sociale de viață. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 4(53), pp. 25-40. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 4(53) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923.2 | ||||||
Pag. 25-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol prezentăm rezultatele unei cercetări teoretico experimentale privind problema dezvoltării personalității la vârsta școlară mică. Au fost realizate experimentul de constatare, experimentul formativ și experimentul de control. Au fost constate diferențe în dezvoltarea personalității elevului mic în funcție de a) mediile sociale diferite de viață (familii complete, familii incomplete); b) mediul de trai (mediul urban și mediul rural); c) de gen (băieți și fete). În experimentul formativ a fost demonstrată posibilitatea de dezvoltare a personalității în condiții experimentale. |
||||||
Cuvinte-cheie personalitate, dezvoltare, trasături de personalitate., elevul mic |
||||||
|