Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
874 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 21:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14:792.8 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576) |
Teatru. Artă scenică. Reprezentații teatrale (521) |
SM ISO690:2012 DOHOTARU, Maia. Modelarea formării orientărilor valorice la studenţi prin arta coregrafică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 2(13), pp. 157-168. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(13) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14:792.8 | ||||||
Pag. 157-168 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat se stabilesc condițiile pedagogice privind formarea orientărilor valorice la studenții-coregrafi, se fundamentează structura modelului pedagogic axat pe trei componente: științificoeducațional, orientativ-valoric și creativ/constructiv, dar și pe trei grupuri de orientări: atitudinea valorică față de arta coregrafică, atitudinea față de sine însuși ca coregraf, atitudinea valorică față de viitoarea profesie. Totodată, pe larg se descrie Modelul Pedagogic propriu-zis de formare a orientărilor valorice la studenți prin arta coregrafică, accentul fiind pus pe stabilirea finalităților și tehnologiilor de realizare a acestui proces. |
||||||
Cuvinte-cheie orientări valorice, artă coregrafică, orientări estetice, modelarea, creativitatea artistică, pasiune, dansul scenic-popular, dansul clasic, căutarea sensului, sensul personalității. |
||||||
|