Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
622 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 11:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4254) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3911) |
SM ISO690:2012 LUNGU, Viorelia. Tendinţe de implementare a educaţiei prospective în sistemul de învăţământ – factor determinant al dezvoltării societăţii. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 2(13), pp. 148-156. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(13) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 148-156 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Odată cu ritmul accelerat al schimbărilor s-a pus accentul pe problema educaţiei prospective. Dezvoltarea tehnologiilor informaţionale a evidenţiat necesitatea de a lua decizii întemeiate, luându-se în considerare nu doar consecinţele situaţiei trecute sau exigenţele situaţiei prezente, ci şi implicaţiile acestor decizii în timp şi în viitor. La nivel internaţional se observă o tendinţă de a se axa pe planificarea anticipativă şi detaliată,producând într-o manieră centralizată, pe termen lung, previziuni fezabile pentru educaţie. În acest sens, la nivel naţional, se prezintă un şir de documente oficiale în vederea optimizării şi planificării procesului educaţional, din considerentul că modul de dezvoltare a lumii contemporane este legat, în mare măsură, de modul în care educaţia poate să satisfacă cerinţele acestei dezvoltări. |
||||||
Cuvinte-cheie prospectiv, şcoala viitorului. |
||||||
|