Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
726 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-19 13:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.016:004 (5) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4173) |
SM ISO690:2012 BRAICOV, Tatiana, GASNAŞ, Ala. Utilizarea sistemelor de management al învățării la formarea competenței de programare orientată pe obiecte. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 2(13), pp. 115-120. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(13) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.016:004 | ||||||
Pag. 115-120 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt prezentate reflecții privind utilizarea Sistemelor de Management al Învățării (SMÎ) la studierea Programării Orientate pe Obiecte (POO). Sunt determinate avantajele acestei abordări educaționale și caracteristicile care garantează eficientizarea formării și dezvoltării la studenți a conceptului POO cu ajutorul instrumentelor SMÎ. |
||||||
Cuvinte-cheie concept de programare orientată pe obiecte, sisteme de management al învățării, tehnologii de predare., Moodle |
||||||
|