Utilizarea sistemelor de management al învățării la formarea competenței de programare orientată pe obiecte
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
726 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-19 13:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.016:004 (5)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4173)
SM ISO690:2012
BRAICOV, Tatiana, GASNAŞ, Ala. Utilizarea sistemelor de management al învățării la formarea competenței de programare orientată pe obiecte. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 2(13), pp. 115-120. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(13) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Utilizarea sistemelor de management al învățării la formarea competenței de programare orientată pe obiecte

Using of the learning management systems in the training of competence of object oriented programming

CZU: 378.016:004

Pag. 115-120

Braicov Tatiana, Gasnaş Ala
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2018


Rezumat

În acest articol sunt prezentate reflecții privind utilizarea Sistemelor de Management al Învățării (SMÎ) la studierea Programării Orientate pe Obiecte (POO). Sunt determinate avantajele acestei abordări educaționale și caracteristicile care garantează eficientizarea formării și dezvoltării la studenți a conceptului POO cu ajutorul instrumentelor SMÎ.

This article examine the use of Learning Management Systems (LMS) in studying Object Oriented Programming (OOP). The advantages of this educational approach and the characteristics that guarantee the efficiency of student training and development of the OOP concept with the help of LMS tools are determined.

Cuvinte-cheie
concept de programare orientată pe obiecte, sisteme de management al învățării, tehnologii de predare.,

Moodle