Probleme de predare-învăţare a structurilor fonetice complexe în contextul formării şi dezvoltării competenţelor comunicative
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
979 3
Ultima descărcare din IBN:
2019-03-11 21:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:81'342 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
Lingvistică. Limbi (4990)
SM ISO690:2012
CHIRDEACHIN, Alexei, BABÂRĂ, Nicanor. Probleme de predare-învăţare a structurilor fonetice complexe în contextul formării şi dezvoltării competenţelor comunicative. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2018, nr. 1(7), pp. 5-8. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 1(7) / 2018 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Probleme de predare-învăţare a structurilor fonetice complexe în contextul formării şi dezvoltării competenţelor comunicative

CZU: 37.016:81'342

Pag. 5-8

Chirdeachin Alexei, Babâră Nicanor
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2018


Rezumat

Teaching and learning can be approached from the following perspectives: as a process (operations, actions, activities) and as a product (a set of acquisition: knowledge, skills, attitudes, values / skills). A competence is a basic unit but also the purpose of studies. Competence is an integrated system of knowledge, skills, attitudes and values, acquired, formed and developed through learning. Among the key competences envisaged by the Education Code of the Republic of Moldova there are also competences of communication in foreign languages. From this point of view, the article addresses the issues of teaching and learning of complex phonetic structures in the context of formation and development of communicative competences in foreign languages.