Rolul dezvoltării calităţilor motrice şi antrenarea acestora în cadrul activităţii independente a elevului desfăşurate la domiciliu
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1190 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-04 10:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.43 (759)
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1504)
SM ISO690:2012
SAVA, Panfil, FILIPOV, Valeriu, VOINIŢCHI, Vitalie. Rolul dezvoltării calităţilor motrice şi antrenarea acestora în cadrul activităţii independente a elevului desfăşurate la domiciliu. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , 9 februarie 2018, Comrat. Comrat: Universitatea de Stat din Comrat, 2017, Vol.2, pp. 324-327. ISBN 978-9975-83-057-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.2, 2017
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
Comrat, Moldova, 9 februarie 2018

Rolul dezvoltării calităţilor motrice şi antrenarea acestora în cadrul activităţii independente a elevului desfăşurate la domiciliu

CZU: 338.43

Pag. 324-327

Sava Panfil1, Filipov Valeriu2, Voiniţchi Vitalie3
 
1 Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova,
2 Liceul Teoretic „Alecu Russo”, s. Cojușna, r. Strășeni,
3 Gimnaziul Rudi, Soroca
 
 
Disponibil în IBN: 21 decembrie 2018


Rezumat

The motor skills are the basis of the pupil's psychomotor competences training and development. An important role in the development of motor skills goes to the physical education lesson, but also to the independent motor activity of the pupil, which should be guided by the Physical Education teacher.

Cuvinte-cheie
motor skills, physical education lesson, independent motor activity, teacher,

psychomotor competences