Articolul precedent |
Articolul urmator |
1383 56 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-29 12:47 |
SM ISO690:2012 ŢURCANU, Lucia. Mentoratul – opţiune instituţională în dezvoltarea cadrelor didactice. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 613-617. ISBN 978-9975-48. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Curriculumul şcolar 2018 | ||||||
Conferința "Curriculumul şcolar" 1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 613-617 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
An institution that wants to be competitive on the market of educational services must not only to maintain the high level of professionalism of teachers, but also to create conditions for continuous development. The article presents experience of teachers improvement in Center of Excellence in Construction from Chisinau. |
||||||
|