Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1676 116 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-29 21:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.1+376.2 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2533) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588) |
SM ISO690:2012 POPOVICI, Doru-Vlad, DIACONESCU, Liliana Veronica. Educaţia incluzivă a tinerilor cu dizabilităţi în învăţământul superior. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 3(52), pp. 80-86. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | |||||
Numărul 3(52) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | |||||
|
|||||
CZU: 378.1+376.2 | |||||
Pag. 80-86 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Educaţia incluzivă este un proces dinamic și activ prin care sunt aplicate practic principiile de a oferi șanse egale și echitate pentru toţi. Având în vedere că dizabilităţile pot fi variate, educaţia incluzivă se confruntă cu diverse provocări: asigurarea unor condiţii specifice (de arhitectură, dispozitive, materiale didactice), elaborarea unor programe și a unor modalităţi de examinare accesibile pentru studenţii cu dizabilităţi, fără a scădea standardele de performanţă sau academice, pregătirea adecvată a cadrelor didactic și angajarea de personal didactic asistiv. |
|||||
Cuvinte-cheie tineri cu dizabilităţi, educație incluzivă, învăţământ superior |
|||||
|