Articolul precedent |
Articolul urmator |
801 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 10:27 |
SM ISO690:2012 BOLBOCEANU, Aglaida, TARABEIH, Mahdi. Stări psihoemoţionale ale medicilor în situaţii medicale critice. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 503-510. ISBN 978-9975-48. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Curriculumul şcolar 2018 | ||||||
Conferința "Curriculumul şcolar" 1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 503-510 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The authors reveals the psycho-emotional state of physicians, high lighting their double significance in the critical medical situations: mobilizing resources and solving problems or indicator of the absence of resources. The solutions proposed are to develop professional medical thinking throughout the years of study and develop emotional management skills. |
||||||
|