Noua paradigmă curriculară în educaţia timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
51 4
Ultima descărcare din IBN:
2020-02-24 21:00
SM ISO690:2012
STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Noua paradigmă curriculară în educaţia timpurie. In: Curriculumul şcolar:provocări şi oportunităţi de dezvoltare. 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 219-223. ISBN 978-9975-48.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF
BibTeX
DataCite
Dublin Core
Curriculumul şcolar 2018
Conferința "Curriculumul şcolar"
Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018

Noua paradigmă curriculară în educaţia timpurie


Pag. 219-223

Straistari-Lungu Cristina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2018


Rezumat

An overview, oriented towards the curriculum development in other states, reveals the dynamics of policies in the field, expressed through more or less periodic changes, through updates and reforms, depending on several variables – the educational ideal, the results of research, experiments or studies, the evolution of the respective companies, the nature and extent of the changes sought.