Articolul precedent |
Articolul urmator |
1274 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 11:01 |
SM ISO690:2012 ACHIRI, Ion. Modelul constructivist de evaluare a curriculumului şcolar proiectat. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 38-45. ISBN 978-9975-48. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Curriculumul şcolar 2018 | ||||||
Conferința "Curriculumul şcolar" 1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 38-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article clarifies the question of the quality assessment of the school curriculum. A model for the assessment of the planned curriculum including a system of criteria, indicators, questions and evaluation methods is proposed. |
||||||
|