Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
932 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 15:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9 (3511) |
Psihologie (3389) |
SM ISO690:2012 MREISAT, Ammar. Concepts of social inclusion management for students with disabilities. In: EcoSoEn, 2018, nr. 4, pp. 123-127. ISSN 2587-344X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
EcoSoEn | ||||||
Numărul 4 / 2018 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9 | ||||||
Pag. 123-127 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se reflectă conceptul de dizabilitate, incluziune, precum și diferențele dintre conceptele de deficiență și dizabilitate, care pot spori spațiul de date pentru a investiga eficiența și atitudinile mediului educațional în ceea ce privește incluziunea în universitate a tinerilor cu dizabilități fizice, evoluția numărului de studenți cu dizabilități din ultimii ani. De asemenea, este comparată situația demografică globală cu cea națională, sunt analizate și datele statistice, precum și previziunile specialiștilor privind situația tinerilor cu dizabilități. De asemenea, în această publicație sunt prezentate politicile sociale care sprijină tinerii cu dizabilități, protecția tinerilor cu dizabilități în lume și la nivel național. |
||||||
Cuvinte-cheie social inclusion, disability, individual education plan. |
||||||
|