Brandingul de țară: aspecte teoretice si practice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
721 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-24 09:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.13+658.8 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (88)
SM ISO690:2012
BUZDUGAN, Adriana. Brandingul de țară: aspecte teoretice si practice. In: EcoSoEn, 2018, nr. 3, pp. 103-107. ISSN 2587-344X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 3 / 2018 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Brandingul de țară: aspecte teoretice si practice

The state branding: theoretical and practical aspects

CZU: 339.13+658.8

Pag. 103-107

Buzdugan Adriana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2018


Rezumat

În acest articol este de examinat fenomenul brandingului de stat din punct de vedere al științei politice, marketingului și cercetării în relațiile internaționale. A fost dezvăluită esența brandului de stat și branding-ului de stat; a fost determinată importanța unui brand puternic pentru stat, pentru interesele sale naționale; au fost cercetate tehnologiile și particularitățile campaniilor de branding de stat; s-a analizat experiența desfășurării campaniilor de branding din Marea Britanie și Germania ca fiind cele mai interesante și eficiente.

This article examines the phenomenon of state branding from the point of view of political science, marketing and research in international relations. It reveales the essence of the state brand and state branding; the importance of a strong brand for the state, for its national interests; the technologies and features of state branding campaigns have been researched; the experience of branding campaigns in the UK and Germany has been analyzed as the most interesting and effective.

Cuvinte-cheie
brand, brand de țară,

branding,

campanie.