Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
721 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-24 09:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.13+658.8 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (88) |
SM ISO690:2012 BUZDUGAN, Adriana. Brandingul de țară: aspecte teoretice si practice. In: EcoSoEn, 2018, nr. 3, pp. 103-107. ISSN 2587-344X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
EcoSoEn | ||||||
Numărul 3 / 2018 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X | ||||||
|
||||||
CZU: 339.13+658.8 | ||||||
Pag. 103-107 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este de examinat fenomenul brandingului de stat din punct de vedere al științei politice, marketingului și cercetării în relațiile internaționale. A fost dezvăluită esența brandului de stat și branding-ului de stat; a fost determinată importanța unui brand puternic pentru stat, pentru interesele sale naționale; au fost cercetate tehnologiile și particularitățile campaniilor de branding de stat; s-a analizat experiența desfășurării campaniilor de branding din Marea Britanie și Germania ca fiind cele mai interesante și eficiente. |
||||||
Cuvinte-cheie brand, brand de țară, branding, campanie. |
||||||
|