Articolul precedent |
Articolul urmator |
619 46 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-20 16:54 |
SM ISO690:2012 CISMARU, Ivan. Specificitatea deciziilor manageriale la lansarea pe piață a unui produs nou. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, Ed. Vol. 1. – 2015. , 25-26 septembrie 2015, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, Vol.1, pp. 197-203. ISBN 978-9975-75-714-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii Vol.1, 2015 |
||||||
Simpozionul "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii" Vol. 1. – 2015. , Chișinău, Moldova, 25-26 septembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 197-203 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea îşi propune să prezinte măsurile, conceptele și metodele manageriale ce se impun în etapa de prezentare în vederea lansării pe piață a unui produs nou și apoi de menținere o perioadă cât mai lungă în piață, realizând astfel creșterea duratei de „viață pe piață”a produsului. Expunerea produsului la târguri și expoziții de specialitate, prezentarea structurii și funcționalității, publicarea în reviste de specialitate, reclame în mass-media etc., sunt căi și metode de a trezi interesul consumatorilor și în același timp de pregătire a consumatorului de întâlnirea cu produsul. Prin aceste căi și metode se realizează în general și „educarea” gusturilor oamenilor pentru produsele existente, produsele noi ce se lansează pe piață și pentru produsele care se află în fază de concept (creație), „educând astfel piața” de către procesatori în sensul și direcția orientării activității lor pe termen scurt și lung. Prin aceste căi și metode se pregătește piața și se orientează gusturile și dorinţele consumatorilor spre produse și materiale diferite, cu structuri funcționale, corelate cu preocupările consumatorului contemporan și cu valorificarea prin procedee și tehnici „retro” a dorințelor nostalgicilor. |
||||||
Cuvinte-cheie execuţie, prezentare, piață contemporană, comisionar |
||||||
|