Specificitatea deciziilor manageriale la lansarea pe piață a unui produs nou
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
619 46
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-20 16:54
SM ISO690:2012
CISMARU, Ivan. Specificitatea deciziilor manageriale la lansarea pe piață a unui produs nou. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, Ed. Vol. 1. – 2015. , 25-26 septembrie 2015, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2015, Vol.1, pp. 197-203. ISBN 978-9975-75-714-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Vol.1, 2015
Simpozionul "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii"
Vol. 1. – 2015. , Chișinău, Moldova, 25-26 septembrie 2015

Specificitatea deciziilor manageriale la lansarea pe piață a unui produs nou


Pag. 197-203

Cismaru Ivan12
 
1 Universitatea "Transilvania" din Braşov,
2 Academia Oamenilor de Știință din Romania
 
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2018


Rezumat

Lucrarea îşi propune să prezinte măsurile, conceptele și metodele manageriale ce se impun în etapa de prezentare în vederea lansării pe piață a unui produs nou și apoi de menținere o perioadă cât mai lungă în piață, realizând astfel creșterea duratei de „viață pe piață”a produsului. Expunerea produsului la târguri și expoziții de specialitate, prezentarea structurii și funcționalității, publicarea în reviste de specialitate, reclame în mass-media etc., sunt căi și metode de a trezi interesul consumatorilor și în același timp de pregătire a consumatorului de întâlnirea cu produsul. Prin aceste căi și metode se realizează în general și „educarea” gusturilor oamenilor pentru produsele existente, produsele noi ce se lansează pe piață și pentru produsele care se află în fază de concept (creație), „educând astfel piața” de către procesatori în sensul și direcția orientării activității lor pe termen scurt și lung. Prin aceste căi și metode se pregătește piața și se orientează gusturile și dorinţele consumatorilor spre produse și materiale diferite, cu structuri funcționale, corelate cu preocupările consumatorului contemporan și cu valorificarea prin procedee și tehnici „retro” a dorințelor nostalgicilor.

Cuvinte-cheie
execuţie, prezentare, piață contemporană, comisionar