Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
686 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 13:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7:37.015.3 (1) |
Psihologie (3362) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
SM ISO690:2012 NOUR, Alexandra. Repere psihopedagogice de formare a atitudinilor de învățare la elevi. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 331-334. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.7:37.015.3 | ||||||
Pag. 331-334 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordat conceptul privind formarea atitudinilor de învățare ca o construcţie complexă de reacţii cogni-tive, afective, comportamentale ale elevului, axate pe comprehensiune, pe experienţa de viaţă, pe interes şi motivaţie, pe convingeri, toate acestea orientând subiectul spre un anumit comportament vizavi de obiectul cercetat. |
||||||
Cuvinte-cheie atitudini, atitudini de învățare, învăţare, reacții cognitive, afective și comportamentale, dimensiuni ale învățării. |
||||||
|