Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1425 289 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 12:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.8:159.947.5 (2) |
Psihologie (3383) |
SM ISO690:2012 ASLA, Ibrahem. Stima de sine și motivația pentru succes la adolescenți. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 212-215. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.8:159.947.5 | ||||||
Pag. 212-215 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Fenomenul motivației trebuie examinat și analizat nu doar prin prisma scopului, dar şi ca o modalitate de a avea succes și rezultate înalte. Succesul reprezintă nivelul cel mai înalt în realizarea scopului. Pentru diferite forme de activi-tate umană (joc, învățare, muncă sau creație), motivația și eficiența acesteia ca factor de mobilizare pentru realizarea cu succes a acestora reprezintă un interes aparte. În acest context, problematica motivației pentru succes la adolescenți este importantă nu doar din punct de vedere teoretic, dar și practic. |
||||||
Cuvinte-cheie stimă de sine, succes, eşec şcolar, satisfacţie, motivaţie, trebuința de realizare, factor, potenţial. |
||||||
|