Stima de sine și motivația pentru succes la adolescenți
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1425 289
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 12:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.8:159.947.5 (2)
Psihologie (3383)
SM ISO690:2012
ASLA, Ibrahem.  Stima de sine și motivația pentru succes la adolescenți. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 212-215. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

 Stima de sine și motivația pentru succes la adolescenți

 Self esteem and motivation for succes of teenagers

CZU: 159.922.8:159.947.5

Pag. 212-215

Asla Ibrahem
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2018


Rezumat

Fenomenul motivației trebuie examinat și analizat nu doar prin prisma scopului, dar şi ca o modalitate de a avea succes și rezultate înalte. Succesul reprezintă nivelul cel mai înalt în realizarea scopului. Pentru diferite forme de activi-tate umană (joc, învățare, muncă sau creație), motivația și eficiența acesteia ca factor de mobilizare pentru realizarea cu succes a acestora reprezintă un interes aparte. În acest context, problematica motivației pentru succes la adolescenți este importantă nu doar din punct de vedere teoretic, dar și practic.

Motivation should not be considered and interpreted as a purpose, but served as a way of achieving high success. Success is a higher level of accomplishment of a purpose. From the perspective of the different forms of human activity (play, learning, work, creation), what is of interest is the value of motivation and its propulsive efficiency. In this context, the problem of motivation for success to adolescent has not only a theoretical importance, but also a practical one.

Cuvinte-cheie
stimă de sine, succes, eşec şcolar, satisfacţie, motivaţie, trebuința de realizare,

factor,

potenţial.