Abordări contemporane ale coaching-ului în pedagogia culturii emoţionale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
908 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-14 16:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942+371.13.015.3 (1)
Psihologie (3396)
Educație (14324)
SM ISO690:2012
BOROZAN, Maia, ŞOVA, Tatiana. Abordări contemporane ale coaching-ului în pedagogia culturii emoţionale. In: Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice, 26 mai 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, pp. 136-139. ISBN 978-9975-50-205-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice 2017
Conferința "Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice"
Bălți, Moldova, 26 mai 2017

Abordări contemporane ale coaching-ului în pedagogia culturii emoţionale

CZU: 159.942+371.13.015.3

Pag. 136-139

Borozan Maia1, Şova Tatiana2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2018


Rezumat

The article deals with the concept of coaching in the pedagogy of emotional culture, a concept developed in the last decades, prevalently in the field of management. Coaching is a practice and a managerial process that involves behavioral change, a way for people to improve their diverse areas of professional and personal life. The role of emotions in the coaching process is a priority, as the emphasis on human interaction activates unused resources, motivation, inspiration, and extension of the frame of reference.