Articolul precedent |
Articolul urmator |
908 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-14 16:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942+371.13.015.3 (1) |
Psihologie (3396) |
Educație (14324) |
SM ISO690:2012 BOROZAN, Maia, ŞOVA, Tatiana. Abordări contemporane ale coaching-ului în pedagogia culturii emoţionale. In: Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice, 26 mai 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, pp. 136-139. ISBN 978-9975-50-205-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice 2017 | ||||||
Conferința "Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice" Bălți, Moldova, 26 mai 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942+371.13.015.3 | ||||||
Pag. 136-139 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article deals with the concept of coaching in the pedagogy of emotional culture, a concept developed in the last decades, prevalently in the field of management. Coaching is a practice and a managerial process that involves behavioral change, a way for people to improve their diverse areas of professional and personal life. The role of emotions in the coaching process is a priority, as the emphasis on human interaction activates unused resources, motivation, inspiration, and extension of the frame of reference. |
||||||
|