Relaţia dintre stres şi motivaţia pentru învăţare la studenţii ciclului I
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
947 117
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 16:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9:378.14-057.87 (1)
Psihologie (3362)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
SM ISO690:2012
ANTOCI, Diana, MAFTEUTA, Doina. Relaţia dintre stres şi motivaţia pentru învăţare la studenţii ciclului I. In: Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice, 26 mai 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, pp. 108-115. ISBN 978-9975-50-205-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice 2017
Conferința "Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice"
Bălți, Moldova, 26 mai 2017

Relaţia dintre stres şi motivaţia pentru învăţare la studenţii ciclului I

CZU: 159.9:378.14-057.87

Pag. 108-115

Antoci Diana, Mafteuta Doina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2018


Rezumat

This article represents a theoretical and experimental study of motivation for study and stress of students of the first cycle. In this context, different approaches of motivation for study and stress were examined, and determined the correlation between these two variables. The experi-mental study reflects recent data on a sample of 108 students, including 54 students from the X State University of Moldova, and 54 students from the Y State University of Moldova, and the analysis of the necessary conditions for the formation of study motivation by stress decreasing.