Dimensiuni psihosociale ce influenţează formarea relaţiilor constructive ale studenţilor din IŞPCA
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
671 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-14 19:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.6-057.87+378:34 (1)
Psihologie socială (960)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565)
Drept. Jurisprudență (15028)
SM ISO690:2012
FORNEA, Iuliana. Dimensiuni psihosociale ce influenţează formarea relaţiilor constructive ale studenţilor din IŞPCA. In: Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice, 26 mai 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, pp. 43-48. ISBN 978-9975-50-205-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice 2017
Conferința "Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice"
Bălți, Moldova, 26 mai 2017

Dimensiuni psihosociale ce influenţează formarea relaţiilor constructive ale studenţilor din IŞPCA

CZU: 316.6-057.87+378:34

Pag. 43-48

Fornea Iuliana
 
Institutul de Ştiinţe Penale şi Criminologie Aplicată
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2018


Rezumat

Scientific research of the foreign psychologists investigates the psychosocial interrelations of the personality (R. Adler, M. Argyle, Verderber, R., K. Verderber and partners). Different personality’ theories offers implicitly the premises of the analysis of the psychosocial structures, and the formation mechanisms and evolution of the interpersonal and social relations which delimitates the person in the frame of the different types of the social structure.  Operational profile of the ICSAC (IȘPCA) students can be analyzed in base of personality dimensions which demonstrated high level of outline in university environment: social, emotional and practical intelligence, which influence the level of personal and social responsibility, assertive communication, relational style and the respect for others

Cuvinte-cheie
psychosocial interrelations, psychosocial structures, interpersonal and social relations, respect, personality, responsibility, assertive communication