Dezvoltarea personală – condiția eficienței cadrului didactic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1215 28
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-05 14:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13 (429)
Educație (14220)
SM ISO690:2012
BOLBOCEANU, Aglaida, VRABII, Violeta. Dezvoltarea personală – condiția eficienței cadrului didactic. In: Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice, 26 mai 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, pp. 28-31. ISBN 978-9975-50-205-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice 2017
Conferința "Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice"
Bălți, Moldova, 26 mai 2017

Dezvoltarea personală – condiția eficienței cadrului didactic

CZU: 371.13

Pag. 28-31

Bolboceanu Aglaida, Vrabii Violeta
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2018


Rezumat

In the article are summarized the authors' ideas about the benefits of personal development – as experience and structure in making the personality of the teaching staff more efficient. Also, there are analyzed the authors' opinions about pedagogical aptitude and the efficacy criterion of the teaching staff. So, teachers will be able to use the latest and most effective development models in line with the spirit of the era.

Cuvinte-cheie
self-realization, individual, pedagogical aptitude, efficacy criterion, personal development, qualitative dimensions, condition of effective personality