Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1164 55 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 18:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37:(159.944:331.101.32) (1) |
Educație (14306) |
Psihologie (3383) |
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (387) |
SM ISO690:2012 CERLAT, Raisa. Interferențe ale sindromului burnout și satisfacției în muncă în mediul educațional. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 124-129. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37:(159.944:331.101.32) | ||||||
Pag. 124-129 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă o abordare praxiologică a problematicii burnout și a satisfacției în muncă în mediul educațional. Este conturată conjunctura factorilor profesionali stresanți și sunt analizate rezultatele obținute de către cadrele didactice pentru fiecare dintre componentele sindromului burnout: epuizare emoțională, reducerea realizărilor profesionale și depersonalizare. Este elucidat nivelul satisfacției generale, dar și fațetare, în munca profesională și este evaluat statistic impactul satisfacției în muncă în prevenirea sindromului burnout al cadrelor didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie Sindromul burnout, satisfacţie în muncă, cadre didactice, epuizare emoţională, depersonalizare, reali-zări profesionale, relații interpersonale.. |
||||||
|