Metaphorical associative cards in the situation of choice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1462 58
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-02 17:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9.019.3 (1)
Psihologie (3327)
SM ISO690:2012
TOLSTAIA, Svetlana. Metaphorical associative cards in the situation of choice. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 89-93. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Metaphorical associative cards in the situation of choice

Carduri asociative metaforice în situația alegerii

CZU: 159.9.019.3

Pag. 89-93

Tolstaia Svetlana
 
Moldova State University
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2018


Rezumat

In this paper, we propose to review the possibility of metaphorical associative cards using in the situations of choice. The value of choice, its role in the formation of the essential person’s characteristics is the topic of non-classical humanistic-oriented psychological theories and concepts. Working with time line allows modeling and investigating any processes in the past and future, finding solutions with cards metaphorical images, creating for the client a special reality, which can be subsequently embodied in his life.

În această lucrare ne propunem să analizăm posibilitatea utilizării cardurilor asociative metaforice în situațiile de alegere. Valoarea alegerii, rolul ei în formarea caracteristicilor esențiale ale persoanei este subiectul teoriilor și concept-telor psihologice non-clasice. Utilizarea cardurilor metaforice în lucrul cu linia timpului permite modelarea și investi-garea oricăror procese din trecut și viitor, găsirea soluțiilor pentru situaţia de alegere, creând pentru client o realitate specială, care poate fi ulterior încorporată în viața lui.

Cuvinte-cheie
metaphorical associative cards, situations of choice, Solution,

psychological councelling.