Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
582 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-01 19:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
150.9.016.4:159.922.76 (1) |
FILOSOFIE. PSIHOLOGIE (4562) |
Psihologie (3366) |
SM ISO690:2012 NEGRU, Sabina. Învățarea incidentală în analiza aplicată a comportamentului pentru copiii cu tulburări din spectrul autist. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 54-57. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 150.9.016.4:159.922.76 | ||||||
Pag. 54-57 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Copiii cu autism prezintă deficite semnificative în abilitățile de imitație, care împiedică dobândirea comportamentelor mai complexe și a socializării și, prin urmare, constituie o sarcină de bază a programelor de intervenție timpurie pentru copiii cu autism. În acest studiu am folosit Baseline Design la trei copii mici cu autism pentru a evalua beneficiile unei tehnici comportamentale naturaliste în programul „Imitarea cu obiecte”. Participanții și-au îmbunătățit abilitățile de imitație și au generalizat aceste abilități în medii noi. Aceste rezultate oferă suport pentru eficientizarea unei intervenții comportamentale inedite la predarea imitației. |
||||||
Cuvinte-cheie autism, imitare, intervenție, comportament, comunicare socială, incidental, generalizare. |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-68411</doi_batch_id> <timestamp>1713874824</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Stat din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)</full_title> <issn media_type='print'>18572103</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <issue>9(119)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Învățarea incidentală în analiza aplicată a comportamentului pentru copiii cu tulburări din spectrul autist</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Sabina</given_name> <surname>Negru</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <pages> <first_page>54</first_page> <last_page>57</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>