Articolul precedent |
Articolul urmator |
808 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2019-09-25 15:07 |
SM ISO690:2012 UNCU, Veronica. Apprendre par la collaboration: le rôle des parents dans l’éducation inclusive. In: Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar, 27-28 octombrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Vol. I, pp. 309-314. ISBN 978-9975-76-214-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar Vol. I, 2017 |
||||||
Conferința "Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar" Chișinău, Moldova, 27-28 octombrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 309-314 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|