Rolul definițiilor în procesul de învățare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
581 23
Ultima descărcare din IBN:
2021-12-15 21:37
SM ISO690:2012
ŢAPU, Grigore. Rolul definițiilor în procesul de învățare. In: Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar, 27-28 octombrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Vol. I, pp. 298-304. ISBN 978-9975-76-214-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. I, 2017
Conferința "Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar"
Chișinău, Moldova, 27-28 octombrie 2017

Rolul definițiilor în procesul de învățare


Pag. 298-304

Ţapu Grigore
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 26 noiembrie 2018