Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1218 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 15:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1 (174) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 CURILOV, Svetlana. Adaptarea școlară a copiilor cu dizabilități prin prisma paradigmelor teoretice în contextul procesului educațional incluziv. In: Revistă de știinţe socioumane , 2018, nr. 2(39), pp. 74-83. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(39) / 2018 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1 | ||||||
Pag. 74-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de „adaptare școlară”, parte indispensabilă a procesului educațional, devine, astăzi, unul tot mai actual, sub influența schimbărilor din cadrul sistemului de învățământ, ca urmare a respectării drepturilor tuturor copiilor de a învăța în medii comune, a implementării reformelor în educație. În acest sens, conceptul de „adaptare școlară” urmează a fi reconsiderat în raport cu necesitățile actuale ale mediului educațional, orientat, în dezvoltarea sa, spre satisfacerea cerințelor educaționale ale unei largi diversități de copii |
||||||
Cuvinte-cheie copii cu dizabilităţi, adaptare şcolară, integrare, proces incluziv. |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-68267</doi_batch_id> <timestamp>1713991479</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Revistă de știinţe socioumane </full_title> <issn media_type='print'>18570119</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <issue>2(39)</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Adaptarea școlară a copiilor cu dizabilități prin prisma paradigmelor teoretice în contextul procesului educațional incluziv</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Svetlana</given_name> <surname>Curilov</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2018</year> </publication_date> <pages> <first_page>74</first_page> <last_page>83</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>