Relația dintre performanța academică a studenților și vârstă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1406 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 16:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.015.3 (2)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575)
SM ISO690:2012
VASILIU, Dan. Relația dintre performanța academică a studenților și vârstă. In: Revistă de știinţe socioumane , 2018, nr. 2(39), pp. 67-73. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(39) / 2018 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Relația dintre performanța academică a studenților și vârstă

The relationship between academic performance of students and their age

CZU: 378.147.015.3

Pag. 67-73

Vasiliu Dan
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Teze de doctorat:
 
Disponibil în IBN: 25 noiembrie 2018


Rezumat

Cercetarea a urmărit evidențierea unui model privind performanța academică a studenților în funcție de vârstă. Populația asupra căreia a fost aplicată cercetarea s-a restrâns la studenții din primii ani de studii, din categoria adultului emergent. Rezultatele au arătat un nivel mai scăzut al performanței academice până la vârsta de 26 de ani, urmat de o creștere semnificativă, cu un maximum la 27 de ani, și menținerea acesteia, cu o ușoară relaxare, până la 30 de ani.

This research aimed at highlighting a model of academic performance of university students depending on their age. The population on which the research was conducted has been restricted to the students in the early years of study, from the emergent adult category. The outcomes showed a lower level of academic performance until the age of 24, followed by a significant increase, reaching its maximum level at the age of 27 and maintaining it, with a slight relaxation, until the age of 30.

Cuvinte-cheie
performanţă academică, studenţi, adult emergent, dezvoltare personală, program psihopedagogic.