Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1406 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 16:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.015.3 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575) |
SM ISO690:2012 VASILIU, Dan. Relația dintre performanța academică a studenților și vârstă. In: Revistă de știinţe socioumane , 2018, nr. 2(39), pp. 67-73. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||||
Numărul 2(39) / 2018 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.147.015.3 | |||||||
Pag. 67-73 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Cercetarea a urmărit evidențierea unui model privind performanța academică a studenților în funcție de vârstă. Populația asupra căreia a fost aplicată cercetarea s-a restrâns la studenții din primii ani de studii, din categoria adultului emergent. Rezultatele au arătat un nivel mai scăzut al performanței academice până la vârsta de 26 de ani, urmat de o creștere semnificativă, cu un maximum la 27 de ani, și menținerea acesteia, cu o ușoară relaxare, până la 30 de ani. |
|||||||
Cuvinte-cheie performanţă academică, studenţi, adult emergent, dezvoltare personală, program psihopedagogic. |
|||||||
|