Dimensiuni metodologice ale procesului de formare continuă a managerilor din învățământul general
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1286 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-08 11:42
SM ISO690:2012
ANDRIŢCHI, Viorica. Dimensiuni metodologice ale procesului de formare continuă a managerilor din învățământul general. In: Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar, 27-28 octombrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Vol. I, pp. 23-29. ISBN 978-9975-76-214-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. I, 2017
Conferința "Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar"
Chișinău, Moldova, 27-28 octombrie 2017

Dimensiuni metodologice ale procesului de formare continuă a managerilor din învățământul general


Pag. 23-29

Andriţchi Viorica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 24 noiembrie 2018


Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Andriţchi, V.I.</dc:creator>
<dc:date>2017</dc:date>
<dc:source>Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar (Vol. I) 23-29</dc:source>
<dc:title>Dimensiuni metodologice ale procesului de formare continuă a managerilor din &icirc;nvățăm&acirc;ntul general</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>