Articolul precedent |
Articolul urmator |
988 0 |
SM ISO690:2012 ЛЕСКИНА, Ольга. Развитие познавательного интереса на уроках истории и географии в классах для детей с особыми образовательными потребностями. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 240-244. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 240-244 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article is devoted to the problems of teaching children with special educational needs. It shows examples of working methods in the lesson, allowing students to successfully master the study material and get positive grades. Selection of multi-level tasks contributes to the creation of favorable pedagogical conditions and the formation of a psychologically comfortable climate in the lesson. |
||||||
Cuvinte-cheie mental development delay, methods and cognitive interest, adaptation |
||||||
|