Articolul precedent |
Articolul urmator |
637 0 |
SM ISO690:2012 GRANEŢKAIA, Lilia, ГАДЫРКА, Светлана. Развитие музыкальности учащихся в процессе восприятия музыки на уроке в школе. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 174-178. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 174-178 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article addresses the issue of musical development in students of general education in musical education. The definitions and various scientific opinions over this concept are investigated. Methods, methods for the development of musicality are proposed. |
||||||
Cuvinte-cheie musical education lesson, musical skills, student musicality, selection of musical repertoire |
||||||
|