Analiza realizării obiectivului de maximizare a profitului la întreprindere (Studiu de caz în baza: „Vinăria Purcari” S.R.L., „Podgoria Vin” S.R.L., IM „Vinia Traian” S.A. și „Imperial Vin” S.A.)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
787 80
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-08 10:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
651.1:338.515:663.2(478) (1)
Conducere și organizare în industrie, comerț și comunicații (2434)
Preț. Formarea prețului. Costuri (106)
Vin. Producerea vinului. Oenologie (442)
SM ISO690:2012
ŞCHIOPU, Irina. Analiza realizării obiectivului de maximizare a profitului la întreprindere (Studiu de caz în baza: „Vinăria Purcari” S.R.L., „Podgoria Vin” S.R.L., IM „Vinia Traian” S.A. și „Imperial Vin” S.A.). In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2018, nr. 2(112), pp. 141-150. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2(112) / 2018 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Analiza realizării obiectivului de maximizare a profitului la întreprindere (Studiu de caz în baza: „Vinăria Purcari” S.R.L., „Podgoria Vin” S.R.L., IM „Vinia Traian” S.A. și „Imperial Vin” S.A.)

Analysing the achievement of the profit maximization objective at the enterprise (Study case: “Vinăria Purcari” L.L.C., “Podgoria Vin” L.L.C., “Vinia Traian” J.S.C and “Imperial Vin” J.S.C.)

CZU: 651.1:338.515:663.2(478)

Pag. 141-150

Şchiopu Irina
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
Disponibil în IBN: 14 noiembrie 2018


Rezumat

În condiţiile economiei de piaţă problemele ce ţin de determinarea rezultatelor financiare realizate de agenţii economici şi de analiza acestora se consideră a fi actuale, deoarece fiecare unitate economică tinde spre obţinerea şi maximizarea profitului, nu însă spre activarea în pierderi. Astfel, anume acest obiectiv devine acea „forță motrice” a managementului financiar al fiecărei întreprinderi pentru a o conduce spre obținerea rezultatelor dorite.

Under the conditions of the market economy, the problems related to the determination of the financial results by the economic agents and their analysis are considered to be topical since each economic entity tends to obtain and to maxi-mize the profit rather than to activate in losses. Thus, this objective becomes the "driving force" of the financial management of each enterprise that helps it to achieve the desired results.

Cuvinte-cheie
maximizarea profitului, industrie vinicolă.,

rentabilitate, management financiar