Rolul voinței în activitatea de învățare a studenților
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
695 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 15:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.947:378.147-057.87 (1)
Psihologie (3362)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
SM ISO690:2012
LUCHIAN, Teodosia. Rolul voinței în activitatea de învățare a studenților. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 99-102. ISBN 978-9975-88-042-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2018
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2018

Rolul voinței în activitatea de învățare a studenților

CZU: 159.947:378.147-057.87

Pag. 99-102

Luchian Teodosia
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2018


Rezumat

Student learning activity is a complex mental activity and involves all processes and mental facts. In this article we will refer to the importance of the volition in the didactic learning activity. What represents the volition? How does it differ from other mental processes? The efficiency of learning depends not only of intellectual abilities and skills, the results obtained by students at evaluations depend not only of the intellectual capacities and skills, affective-motivational structures, but also of the volition qualities; power of volition, perseverance, independence of volition, promptitude, self-control, firmness, discipline, courage.