Articolul precedent |
Articolul urmator |
1081 62 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 21:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2 (823) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985) |
SM ISO690:2012 CLICHICI, Veronica. Abordări conceptuale privind pregătirea și adaptarea copilului pentru școală. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 52-55. ISBN 978-9975-88-042-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2018 |
|||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2018 | |||||
|
|||||
CZU: 373.2 | |||||
Pag. 52-55 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The article reflects conceptual delimitations on the preparation and adaptation of the child for school. The problem of preparing and adapting the child to school is determined by the continuity of kindergarten and school continuity. The involvement of the family-kindergarten / schoolcommunity is the basic pillar of the child's education process. |
|||||
|