Abordări conceptuale privind pregătirea și adaptarea copilului pentru școală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1081 62
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 21:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2 (823)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985)
SM ISO690:2012
CLICHICI, Veronica. Abordări conceptuale privind pregătirea și adaptarea copilului pentru școală. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 52-55. ISBN 978-9975-88-042-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2018
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2018

Abordări conceptuale privind pregătirea și adaptarea copilului pentru școală

CZU: 373.2

Pag. 52-55

Clichici Veronica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2018


Rezumat

The article reflects conceptual delimitations on the preparation and adaptation of the child for school. The problem of preparing and adapting the child to school is determined by the continuity of kindergarten and school continuity. The involvement of the family-kindergarten / schoolcommunity is the basic pillar of the child's education process.