Implementing CRM Technologies Into Business Processes of a Company and Structuring CRM System Elements
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1364 63
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 21:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
334 (1340)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (976)
SM ISO690:2012
GOREMÎCHINA, Olga. Implementing CRM Technologies Into Business Processes of a Company and Structuring CRM System Elements. In: Intellectus, 2018, nr. 3, pp. 49-55. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 3 / 2018 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Implementing CRM Technologies Into Business Processes of a Company and Structuring CRM System Elements

Implementarea tehnologiilor MRC în procesele de afaceri ale unei companii și structurarea elementelor sistemului MRC

CZU: 334

Pag. 49-55

Goremîchina Olga
 
Free International University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 19 octombrie 2018


Rezumat

Key concepts of CRM software, such as lead, deal, opportunity, account, company, contact, etc. are described. Recommendations for working with CRM software elements are formulated. The importance of using automation of work with leads and deals with the help of robots, triggers, Kanban mode, etc. is shown. Examples of work in the CRM software Bitrix24, implemented by the author in the company Elpo SRL are given.

In articol sunt descrise conceptele-cheie ale software-ului MRC, cum ar fi decontările privind tranzacțiile comerciale externe, afacerea, oportunitatea, contul, compania, contactul etc. Sunt formulate recomandările pentru lucrul cu elementele software-ului MRC. Este prezentată importanța utilizării automatizării lucrului cu decontările privind tranzacțiile comerciale externe şi afacerile cu ajutorul roboților, triggerilor, regimului Kanban etc. Sunt prezentate exemplele de lucru in software-ul MRC Bitrix24, implementat de autor in cadrul companiei Elpo SRL.

В статье описываются ключевые понятия CRM программного обеспечения: лид, сделка, возможность, счет, компания, контакт и др. Сформулированы рекомендации по работе с элементами CRM программного обеспечения. Показана важность использования автоматизации работы с лидами и сделками с помощью роботов, триггеров, режима Канбан и др. Приведены примеры работы в CRM-системе Bitrix24, внедренной автором в компании Elpo SRL.

Cuvinte-cheie
customer relationship management,

CRM software