Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1347 94 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 16:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:[37.025.6+159.953] (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 GROSU, Oxana. Particularități de dezvoltare a memoriei la vârsta școlară mică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 157-159. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:[37.025.6+159.953] | ||||||
Pag. 157-159 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol evocă particularitățile de dezvoltare a memoriei la vârsta școlară mică și identifică specificul modifi-cărilor ce au loc în această perioadă. Memoria nu este ceva static, finit, ci dispune de o dinamică în timp, de o evoluție cu sens progresiv evoluând odată cu vârsta. Cu ajutorul memoriei se acumulează experiență cognitivă, afectivă și volitivă, actualizând imaginea obiectelor și activităților în trecut. Particularităţile generale ale memoriei şcolarului mic sunt determinăte de nivelul de dezvoltare a proceselor memoriei în timpul preşcolarităţii şi de formele concrete de activitate pe care le desfăşoară școlarul mic. |
||||||
Cuvinte-cheie memorie, particularităţi, evoluţie, dezvoltare, școlar mic, actualizare. |
||||||
|