Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
710 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-11-23 20:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.752:792.8-057.875 (1) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (789) |
Teatru. Artă scenică. Reprezentații teatrale (521) |
SM ISO690:2012 DOHOTARU, Maia. Conceptualizarea formării orientărilor valorice la studenți prin arta coregrafică: abordare filosofică, culturologică și sociologică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 77-82. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.752:792.8-057.875 | ||||||
Pag. 77-82 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problema privind formarea orientărilor valorice la studenți prin arta coregrafică din perspectivă filosofică, culturologică și sociologică. Arta coregrafică, fiind una sintetică care îmbină mișcarea, muzica și dramaturgia, dispune de valențe și oportunități educative de influență asupra cadrului valoric al studentului. În acest sens, filosofia dansului permite utilizarea legităților generale de dezvoltare a societății pentru crearea și analiza diverselor aspecte ale dansului, pentru a dezvălui relația acestui fenomen cu alte categorii de valori umane. Totodată, demersul filosofic, culturologic și sociologic cu referire la formarea orientărilor valorice la studenți va fi analizat din mai multe perspective: fenomenologică, metafizică, rațională, empirică etc. |
||||||
Cuvinte-cheie artă coregrafică, dans, valori artistice, orientări valorice, filosofie, estetică, sociologie, frumos, valori estetice, culturologie. |
||||||
|