Techniques and Principles in Language Teaching. Communicative Activities
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
972 25
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-15 22:42
SM ISO690:2012
RUSU, Alexandra. Techniques and Principles in Language Teaching. Communicative Activities. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2014, Ediția 4-a, pp. 221-227. ISBN 978-9975-124-52-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine
Ediția 4-a, 2014
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine"
Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2014

Techniques and Principles in Language Teaching. Communicative Activities


Pag. 221-227

Rusu Alexandra
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2018


Rezumat

One of the most characteristic features of communicative language teaching is that it pays systematic attention to functional as well as structural aspects of language, combining these into a more fully communicative view.  Successful speaking is not just a matter of using grammatically correct words and forms but also knowing when to use them and under what circumstances. In acquiring the new language one needs to assimilate a set of sociocultural rules that will guide the learner in the choice of appropriate forms.  

Una dintre cele mai caracteristice metode ale predarii limbii de comunicare este faptul ca se acorda o atentie sistematica al aspectul strucutural si functional ale limbii, care combina acestea intr-un punct de vedere mai complet comunicativ.  Vorbirea succesa a limbii straine nu este doar o chestiune de a folosi cuvinte si forme grammatical corecte, dar de asemenea sa cunoasca cind sa le foloseasca si in ce conditii. In achizitionarea deprinderilor lingvistice este nevoie a asimila un set de reguli socio culturale, care va ghida studentul in alegerea unor forme adecvate.

Cuvinte-cheie
techniques, principles, discussion,

communicative activity, participation activities