Articolul precedent |
Articolul urmator |
673 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-09-19 15:03 |
SM ISO690:2012 PRIGORSCHI, Claudia, AXENTI, Efrosinia. Quelques considérations sur la compétence «apprendre à apprendre» dans l’apprentissage du français langue étrangère. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2014, Ediția 4-a, pp. 194-204. ISBN 978-9975-124-52-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine Ediția 4-a, 2014 |
||||||
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine" Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 194-204 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se referă la conceptul competenţei cheie (transversale) „a învăţa să înveţi” şi are ca scop de a scoate în evidenţă impactul competenţei date, una dintre competenţele fundamentale în procesul de învăţare a limbilor străine. Autorii se opresc la definiţia competenţei, la conţinutul formării elevului, precum şi la prezentarea mijloacelor pertinente în formarea şi dezvoltarea competenţei „a învăţa să înveţi” care oferă ocazii de a folosi diferite strategii de interacţiune şi de cooperare în vederea automatizării cunoştinţelor şi a competenţelor specifice şi ulterior elevul se va obişnui să lucreze autonom ca să-şi dezvolte abilitatea de a comunica, provocând motivarea de a învăţa. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, cunoştinţe, profil, strategie, „a învăţa să înveţi” |
||||||
|