Technologies in the ESP Class
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1246 2
Ultima descărcare din IBN:
2021-01-02 12:57
SM ISO690:2012
PETREA, Galina. Technologies in the ESP Class. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2014, Ediția 4-a, pp. 174-183. ISBN 978-9975-124-52-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine
Ediția 4-a, 2014
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine"
Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2014

Technologies in the ESP Class


Pag. 174-183

Petrea Galina
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2018


Rezumat

The objective of the article is to make a concise overview of the types of new technologies implemented into the ESP study; to analyze the successful experiences so as to avoid blunders or exaggerated use in our own integration of modern technologies into the classroom. Having in view that ESP is a learner-oriented vocational course, it should focus on the specific needs of the student, starting by building a vocabulary bank from corpuses of specialized academic texts, with further consolidation and application activities. The digitally native audience would welcome any aspect of CALL and CMC, but they would also feel when technologies are unproductive, these should not interfere with specific objectives that the course pursues. Technologies are valuable tools in the learning processes and should enable peer communication, evaluation and exchange thus collaboration; enhance self-representation and presentation skills.

Obiectivul articolului este de a face o trecere în revistă concisă a tipurilor de noi tehnologii implementate în studiul ESS; să analizeze experienţele reuşite pentru a evita gafele sau utilizarea exagerată în propria noastră integrare a tehnologiilor moderne în clasa de studiu. Având în vedere că ESS este un curs orientat spre student, vocaţional, trebuie să se concentreze asupra necesităţilor specifice ale studentului, pornind de la acumularea unei bănci de vocabular din corpusuri de texte academice specializate, cu activităţi ulterioare de consolidare şi aplicare. Auditoriul digital nativ ar primi cu entuziasm orice aspect de ILAC şi CMC, dar ei de asemenea ar simţi când tehnologiile sunt neproductive, acestea nu ar trebui să devină o imixtiune în obiectivele specifice pe care le urmăreşte cursul. Tehnologiile sunt nişte utile valoroase în procesele de învăţare şi ar trebui să faciliteze comunicarea, evaluarea şi schimbul între egali, astfel colaborarea; să îmbunătăţească competenţele de auto-reprezentare şi prezentare.