Unele metode de evauare curentă în cadrul orelor de limbă engleză cu obiective specific
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
712 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-22 20:09
SM ISO690:2012
BUDURINA-GOREACII, Carolina. Unele metode de evauare curentă în cadrul orelor de limbă engleză cu obiective specific. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2014, Ediția 4-a, pp. 36-49. ISBN 978-9975-124-52-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine
Ediția 4-a, 2014
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine"
Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2014

Unele metode de evauare curentă în cadrul orelor de limbă engleză cu obiective specific


Pag. 36-49

Budurina-Goreacii Carolina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2018


Rezumat

In academic practice the assessment methods have improved because of effective correlation between teaching, learning and assessment process and the well fixed objectives for the formation of young qualified specialists.  Taking into consideration the three components of the education process –teaching, learning and assessment, the latter is not considered a sensitive issue because the effects of evaluative actions are felt not only within the education system, but also outside of it, namely the cultural, social and even political field. The term „ assessment methods” refers to the used techniques of evaluating students.  This article aims to examine some methods of assessment within the English language courses with specific objectives as well as to analyze the importance of their use in the educational process.

Cuvinte-cheie
Methods, Strategies, assessment, process, education, system