Articolul precedent |
Articolul urmator |
651 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-03 14:43 |
SM ISO690:2012 BOLFOSU, Andrei. Teaching English: Methods and Approaches. Between Theory and Practice. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2014, Ediția 4-a, pp. 27-35. ISBN 978-9975-124-52-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine Ediția 4-a, 2014 |
|||||
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine" Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2014 | |||||
|
|||||
Pag. 27-35 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The present article deals with a description of the methods and approaches in teaching English. The methods range from the so-called classical methods which deal with grammar and strict rules learning, to the communicative approaches that are in great use nowadays. The article attempts to describe the usage of the aforementioned approaches in the given situations and groups. |
|||||
Cuvinte-cheie teaching approaches, teaching methods, communicative approach, classical approach, teacher, Group, class |
|||||
|